Saturday, September 3, 2011

VREME JE ZA TRENING!!!

E pa devojke, ja počinjem...
  Kod mene se zna, zimi se trenira, a leti se uživa...Krajem leta pa sve do jeseni, najbolje je za trening u prirodi...Trčanje, vožnja biciklom, duuuuge šetnje, roleri imaju stvarno najbolje efekte, a i pošto zima ume da bude dosadna i duga, tako bi bilo i da sam narednih 6 meseci u istom prostoru...Prema tome moj shoping, moram reći fancy shoping je obavljen, nova Dehina torba za trening, nove patike, mikrofiber oprema koju obožavam i svima bi je preporučila...Nisam od onih koja nosi stare majce i trenerke dok treniram, jer nekako sportski sam tip tako da obožavam da blistam, na treningu pogotovo, a nekako posmatrajući i ostale nisam jedina...Takvo je vreme da svi vode računa da i na treningu izgledaju skroz na mestu, što podržavam...
  Ove sezone sam odlučila da se bavim yogom i naravno teretanom, mislim da će efekat za sledeće leto biti potpun...Kriva mi je kičma i za to je najbolja yoga koliko sam obaveštena, dok teretana je nešto u čemu ja definitivno uživam...Vodu moram priznati manje pijem a znam odlično koliko je ona bitna, tako da kad treniram sigurno znam da ću popiti ili pola litre ili litar, tako da mi još toliko ostaje u toku dana po preporukama, onda samim tim vodim računa i o koži, hidrataciji, celulitu...

   Od sutra krećem pa hajde i vi!!!


No comments:

Post a Comment